Un Blog despre spiritualitatea si etosul evanghelic

 

BENEFICII IMMEDIATE ALE INVIERII

CHRISTOS A INVITAT: CARE SUNT BENEFIICIILE IMEDIATE ALE INVIERII? IATA 3 DINTRE ELE:

REGENERARE

Fiecare din noi am fost intr-o groapa a pacatului. Toata saptamana am spus Isus a murit pentru pacatele noastre. Insa ceea ce i-a spus Isus talharului “Astazi vei fi cu mine in rai” are valabilitate numai si numai prin inviere.
Probabil ca sunt unii oamenii aici care nu au rezolvat niciodata problema pacatelor lor. Singur nu ai cum s-o rezolvi.
Azi poti deveni o persoana noua. Regenerarea sau nasterea din nou este un act divin.
El, Christos cel Inviat, vrea sa-ti spuna acum: “Astazi vei fi cu mine in rai” Trebuie doar sa vii la el si sa-I spui: sunt un pacatos. Am nevoie de jertfa ta.
El deja a platit pretul. Te-a rascumparat.
Care este pretul tau?
Uita-te la univers, la luna, la soare, la stele la planete. Dumnezeu le da pentru tine.
Mai mult Dumnezeu s-a dat pe sine.
Dumnezeu a pus un pret pe viata ta, pe capul tau: un pret inestimabil. Nu ca sa-ti ia viata ci sa-ti dea viata.
Alin Jivan a fost unul din cei mai valorosi gimnasti ai Romaniei. Vicecampion european în 2005 şi medaliat cu bronz la Mondialele din 2006, Alin Jivan s-a retras din activitatea competiţională în urmă cu putin timp, devenind instructor sportiv în cadrul clubului Steaua Bucureşti. Iata ce relateaza un ziar din Romania:
“Este adevărat că m-am pocăit. Pot spune doar că Isus Hristos mi-a schimbat viaţa. În fiecare zi mă rog pentru a fi mult mai aproape de Dumnezeu”, a precizat Alin Jivan pentru Libertatea. Chiar dacă până la momentul pocăinţei i-a plăcut să-şi trăiască viaţa la maximum, având foarte multe prietene şi mergând în discoteci, Alin a ales să renunţe la toate aceste plăceri, pe care le consideră trecătoare.
“A-L asculta pe Dumnezeu e cel mai frumos lucru care i se poate întâmpla unui om. Pentru mine acest proces de cunoaştere a lui Dumnezeu s-a petrecut în timp şi continuă. Am ales să fac acest pas după Mondialele de la Stuttgart, din 2007”, ne-a dezvăluit cel considerat un urmaş al celebrului Marian Drăgulescu.
Ca mulţi alţi sportivi de performanţă, şi Alin Jivan căpătase viciul tutunului, la care a renunţat imediat după aplecarea spre credinţă. “Aveam destule vicii, printre care şi fumatul. În clipa în care am înţeles cuvântul lui Dumnezeu, am renunţat la fumat, dar şi la celelalte plăceri ale vieţii”, a mai spus Jivan, care s-a înscris în biserica penticostală.
Azi canta si predica pe Isus Christos.
Numai prin puterea invierii poate fi viata ta regenerata, schimbata.

RESTAURARE – Invierea lui Isus face posibila restaurarea. Petru este restaurat pentru ca Isus a inviat.
Cine are nevoie de restaurare – un credincios care s-a lepadat, s-a departat, un fiu risipitor care se intoarce acasa. Cineva care intr-o zi a confesat in apa botezului pe Isus ca Mantuitor si apoi a plecat de la Isus.
Un crestin care a cazut. Isus restaureaza.
Poate cochetezi cu alte religii sau filosofii
Azi vino la Isus. Nu sta departe. Te intreaba cum l-a intrebat pe Petru: “Ma iubesti?” Declara azi din nou: Isuse, tu stii ca te iubesc!
El restaureaza vietii, el restaureaza familii, el restaureaza emotii, el restaureaza starea inimii tale.
Satan te condamna si te calca in picioare. Isus te ridica si te restaureaza.
Isus vine sa te intalneasca acolo unde esti. Nu conteaza cat de jos esti. El nu se rusineaza de tine.
Un prieten de-al meu a avut un baiat care a disparut de acasa. La parta casei au pus o table cu urmatoarele cuvinte:
“Daca vii acasa sa stii ca te asteptam si te iubim”
Au pus semne prin oras, prin parcuri pe oriunde . “Te asteptam, te iubim.”
Dumnezeu iti pune semne peste tot ca sa-ti spuna ca te iubeste: “Vino acasa, te asteapt la poarta”.

REVITALIZARE Cine are nevoie de revitalizare, de inviorare? Orice crestin chiar si-a pierdut bucuria de a trai. Poate ai trait o dezamagire. Sunt situatii complexe in viata. Poate este o pierdere. Ai pierdut pe cineva drag. Ai pierdut in viata, in casatorie, in business, iar acum poate ai dificultati in a te mai bucura de ceva.
Maria – dezamagita, fara bucurie, plina de lacrimi, disperata.
Psalm 30:5
Căci mînia Lui ţine numai o clipă, dar îndurarea Lui ţine toată viaţa: seara vine plînsul, iar dimineaţa veselia.
6 Cînd îmi mergea bine, ziceam: ,,Nu mă voi clătina niciodată!“
7 Doamne, prin bunăvoinţa Ta mă aşezasei pe un munte tare… dar Ţi-ai ascuns Faţa, şi m’am turburat.
8 Doamne, eu am strigat către tine, şi m’am rugat Domnului, zicînd:
9 ,,Ce vei cîştiga dacă-mi verşi sîngele, şi mă pogori în groapă? Poate să Te laude ţărîna? Poate ea să vestească credincioşia Ta?
10 Ascultă, Doamne, ai milă de mine! Doamne, ajută-mă!“ –
11 Şi mi-ai prefăcut tînguirile în veselie, mi-ai deslegat sacul de jale, şi m’ai încins cu bucurie,
12 pentruca inima mea să-Ţi cînte, şi să nu stea mută. Doamne, Dumnezeule, eu pururea Te voi lăuda!
Invierea lui Isus face posibila revitalizarea, inviorarea vietii tale.


Leave a Reply

