Un Blog despre spiritualitatea si etosul evanghelic

PORTRET DE FAMILIE: Protejeaza Pomul Familiei Gen. 3:7-24

Inspirat din istoria primei familii, Adam si Eva, asa cum este consemnata in cartea Genezei, Duminica seara trecuta am vorbit despre Jocul cu Lucruri interzise.

Am vazut fascinatia umana cu lucrurile interzise. Si de asemenea, am prezentat cateva lucruri interzise care pot fi prezente in familiile noastre si care pot avea consecinte devastatoare.

Am vazut consecintele catastrofale din viata lui Adam si Eva.

Se spune ca dupa alungarea din Eden, Adam se juca cu Abel si Cain . Copiii l-au intrebat: “Ce este acolo la orizont unde se vede sabia invapaiata?”. Adam a raspuns: Este locul unde eu si mamica voastra v-am mancat viitorul!”

 

Am mentionat cateva lucruri:

  1. 1.    Substantele
  2. 2.    Limbaj Neadecvat
  3. 3.    Promiscuitate
  4. 4.    Satan
  5. 5.    Lumea  si valorile ei – despre care n-am mai apucat sa vorbesc.

Acum, in partea a doua, intitulata “Protejeaza Pomul Familiei”, dezvoltam aceasta tema.

In Gradina Edenului existau 2 pomi importanti: Pomul Interzis (al Cunostintei Binelui si al Raului) si Pomul Permis (pomul vietii).

In loc sa fie preocupati cu Pomul Vietii, care este Pomul Familiei, Adam si Eva au fost fascinati, si posibil obsedati cu Pomul Interzis.

Este o tendinta culturala de a restabili Family Tree – Pomul Familiei – Arborele Genealogic. Pomul Genealogic.

Oamenii incearca sa redescopere Arborele lor Genealogic. Acolo, in pomul vietii descoperi oameni si accidente ciudate.

Chiar si in linia genealogica a lui Isus au fost interferente: Tamar, Rahav, Manase, etc

Ceea ce s-a intamplat in generatiile anterioare este foarte important pentru generatia de azi.

De ce credeti ca atunci cand mergi la doctor esti intrebat ce s-a intamplat in generatiile anterioare?

Adam si Eva aveau datoria sa protejeze Pomul vietii – si nu au facut-o.

De ce este important sa protejam pomul familiei?

Deoarece arboreal genealogic este afectat de 2 lucruri:

Blestemul si Binecuvantarea

Pentru ca nu au protejat Arborele Vietii peste ei a venit Blestemul.

Blestemul si Binecuvantarea curg generational:  

Exod 20:5 5 Să nu te închini înaintea lor, şi să nu le slujeşti; căci Eu, Domnul, Dumnezeul tău, sînt un Dumnezeu gelos, care pedepsesc nelegiuirea părinţilor în copii pînă la al treilea şi la al patrulea neam al celor ce Mă urăsc,

6 şi Mă îndur pînă la al miilea neam de cei ce Mă iubesc şi păzesc poruncile Mele.

Alte lucruri care perpetueaza Blestemul:

  1. 1.    Idolatrie
  2. 2.    Pacate Capitale
  3. 3.    Experiente Paranormale
  4. 4.    Traume si Rani
  5. 5.    Neiertarea

Blestemul curge generational si afecteaza cel putin patru generatii, pe cand binecuvantarea afecteaza intreaga istorie a unei familii.

Actiunile tale de azi pot sa afecteze copiii tai, nepotii tai, stranepotii tai si stra-stranepotii.

Care au fost efectele immediate in viata primei familii:

  1. 1.    Saracia 4:11-12
  2. 2.    Suferinta – Bolile
  3. 3.    Depresia
  4. 4.    Rusinea
  5. 5.    Accidente Genetice
  6. 6.    Moartea – Abel mort
  7. 7.    Izgonirea de sub protectia lui Dumnezeu  vv. 23-24 – Fatalismul  – Accidentele  care se intampla.

Simpli Pasi pentru Familie:

  1. 1.    Realizeaza: Isus este raspunsul la problema blestemului Galateni 3:13
  2. 2.    Rupe ciclul blestemului prin eliminarea surselor
  3. 3.    Restaureaza: Invita binecuvantarea in arboreal genealogic familiei tale Galateni 3:14

13 Hristos ne -a răscumpărat din blestemul Legii, făcîndu-Se blestem pentru noi, -fiindcă este scris: ,,Blestemat e oricine este atîrnat pe lemn“ –

14 pentruca binecuvîntarea vestită lui Avraam să vină peste Neamuri, în Hristos Isus, aşa ca, prin credinţă, noi să primim Duhul făgăduit.

Leave a Reply

